سلام و درود خدمت ملت ایران . آنچه در متن زیر میخوانید . چکیدهای از درد و رنج جانبازانی مثل من است که باوجود اینکه  برای تمامیت ارضی ایران همه چیزمان را از دست دادیم و چون در مقابل جنایات و خیانات افراد فاسد در این رژیم سکوت نکردیم از تمامی حق وحقوقمان محروم شدیم . من در اینجا سعی کردم تا با نامه ای سرگشاده در حضور مردم ایران به علی خامنه ای رهبر خود خوانده این رژیم استبدادی و به همگان نشان دهم که چگونه این رژیم حق وحقوق همه ما مردم  را زیرپا میگذارد و حتی جانبازانی مثل مرا . ومن اینجا با صراحت میگویم و با سند و مدرک ثابت میکنم که پشت این شعارهای ضد استعماری وشعارهای توخالی و دشمن ستیزی حکومت ولایت فقیه دروغ بزرگی نهفته و این رژیم حتی جرایت پیگیری وطرح شکایت وخسارت جنگ از عراق را ندارد که هیچ حتی جرایت پیگیری ومطرح کردن شکایت از چند تا شرکتهای خصوصی غربی که صدام را به صورت غیر قانونی مجهز به سلاح شیمیایی کردند را هم نداشته و ندارد و خود من و تمامی هم دوره ای های من شاهد بودیم.  که چگونه در طول جنگ و بخصوص در جریان رسوایی مک فارلن (ایران کنترا )‌ بهترین  و پیشرفته ترین سلاحهای مدرن و سنگین  روز را  به رژیم آخوندی و حکومت بعثی صدام حسین  می فروختند   ! و در حقیقت این رژیم جمهوری اسلامی بود که یا نمیخواست و یا پول بیشتری برای خرج کردند نداشتند!! که سلاحهای بیشتری خریداری کنند. آنچه مسلم بود تحریمها مسله اصلی نبودند .چرا راه دور میروید چطور موشکهای فونیکس که روی اف ۱۴ سوار وشلیک میشدند و چه مدرنترین و دوبردترین توپهای سنگین   ۱۵۵ میلمتری را در حین جنگ به رژیم آخوندی  میفروختند . یعنی تازه این یک مورد از اونهاست  . که خود من و بسیاری از همدوری های من   شاهد آن بودیم و با این توپها کار میکردیم  . من دیدبان توپخانه سنگین و دوربرد ارتش بودم ( گردان ۳۸۵ توپخانه لشگر ۶۴ ارومیه که امروز از لحاظ سازمانی  در پادگان قوشچی مستقراست وآن روزها در مناطق عملیاتی بودیم  ) .  این رژیم  ناکارآمدی وهرچی کمبود و خطا و اشتباه و خیانت بود را به تحریمهای آنروزها  ربط میدادند . چرا اکثر جانبازان جنگ از ناحیه چشم هستند ؟ چرا ؟؟ چون جمهوری اسلامی حتی حاضر نبود نفری یک دلار بابت عینک محافظ برای ما سربازان خرج کند . دیگه عینک یک دلاری محافظه چشم که شامل تحریم نمیشد ؟؟! یا مسله یک بادگیر ساده  را جهت محافظت از شیمیایی را به ما بخصوص به ارتش نمیداند !! من نمیدانم این رژیم دم ازکدام اقتدار و پرچم داری کدام مبارزه می زند .؟ وقتی حاضر نیست برعلیه کشور عراق و یا شرکتهای که صدام حسین را به تولید و استفاده از سلاح شیمیایی مجاب کردند و در عین حال تکنولوژیی و دانش این فنآوری را به صورت غیرقانونی به صدام حسین فروختند .شکایتی را در مجامع بین الملی مطرح کنند . چرا رژیم جمهوری اسلامی با اینکه دها هزار جانباز شیمیایی مثل من وجود دارد !! حاضر نیست دراین مورد شکایتی را در مجامع بین الملی  مطرح کنند !؟. از اینجا نامه من به ایشان آغاز میگردد .                                                                                                     با درود به ایران .آقای علی خامنه ای من بابک دلنواز هستم .امروز ۵۰ ساله هستم . وقتی ده الی دوازده سالم بود در کشورم انقلابی  به وقوع پیوست و با آمدن دکتر بختیار انقلاب  و تمامی  مطالبات مردم ایران به ثمر نشسته بود .  ولی متاسفانه  ( آخوندها که دها و صدها سال  در کمین قدرت بودند با سو استفاده و جعل  خمینی و آخوندها  و خود شما آقای علی خامنه ای  آن انقلاب پیروز شده  را با کمک اراذل و اوباش استخدامی خودتان یعنی    چماق بدستان و لباس شخصی ها حرکت مردم ایران را  دزدید و به بیراهه کشاندید )  سفارت آمریکا را به گروگان گرفتید  و در امور داخلی عراق دخالت کردید و جنگ را انداختید و دانشگاها را تعطیل کردید و دهه خونین شصت را ببار آوردید. چند سال پس از انقلاب  من  ۱۷ الی ۱۸ سالم شده بود. که  حکومت مرا به خدمت سربازی و جنگ فراخواند. با اینکه با این رژیم مخالف بودم و خیانات و جنایات رژیم را می دیدم . مجبور شدم و خودم را راضی کردم  که برای حفظ تمامیت ارضی کشورم به خدمت مقدس سربازی میروم و نه برای  دفاع از رژیم .خلاصه   مجبور شدم از همه چیزم از سلامتم و جوانیم واعضای بدنم بگذرم ونزدیک به سه سال از بهترین روزها جوانیم را در جبهه های جنگ به عنوان دیدبان توپخانه سنگین و دوربرد ارتش ایران سپری کردم   ( همون توپهای  پیشرفته و فوق مدرن و دوربرد ۱۵۵ ملیمتری لوله بلند با شعله پوش که البته برای رد گم کردن در ارتش ایران به توپهای اتریشی معروف شده بودند . البته   .این توپهای دوربرد ۱۵۵ میلمتری امریکایی که همین امروزبعد از ۳۰ سال هنوز جزو بهترین واحدهای توپخانه ارتش آمریکا به حساب می آید . این عکس یکی از آن توپها را نشان میدهد . آنچه من اینجا میگویم  را تمامی هم دوره ای های من در  گردان ۳۸۵ توپخانه  همه  را تایید  خواهند کرد.




این واحدهای توپخانه به همراه چندین مستشار که با لهجه غلیظ انگلیسی حرف می زدند و برای آموزش هدایت اتش وآموزش کار با این توپها جدید به ایران آمدند .این توپها برای اولین بار در جریان  رسوایی   مک فارلن و یا ایران کنترا از طریق بندر عباس وارد ایران شدند وپول این معامله هم به ضد انقلابیون نیکاراگویه ای یا همون کنتراها پرداخت شد
                                                       .آری نزدیک به سه سال در لشگر ۶۴ ارومیه گردان ۳۸۵ توپخانه در سرتاسرمناطق عملیاتی به عنوان دیدبان توپخانه سنگین و دوربرد ارتش ایران که یکی از حساس ترین پست ها و در عین حال جزو خطرناکترین مناطق جنگی به حساب می آمد .انجام وظیفه کردم و هجده سالم بود که به ناچار مشمول خدمت سربازی و جنگ شدم و در این سه سال خدمت سربازیم یعنی اوایل خدمتم وبخاطر توانایی های من در نقشه خوانی وپیدا کردن موقعیت بر روی نقشه و دیدن دوره دیدبانی توپخانه سنگین و دوربرد ارتش دو بار به من درجه داده شد و درجه داروظیفه شدم . ولی وقتی لب به اعتراض گشودم و ازفساد وخیانت علنی بعضی از فرماندهان اطلاعاتی سپاه (که تا چند وقت پیش  شاگرد سبزی فروش و یا شاگرد  قصاب بودند و بدون هیچ دوره ای  فرمانده لشگر و فرمانده تیپ شده بودند و مشغول دزدی و خیانت و جنایت  بودند )گزارش دادم وقتی در سطح لشگر به اعتراضاتم ترتیب اثر ندادند به دفتر رهبر وقت خمینی و دفتر ریس جمهور وقت (علی خامنه ای ) نامه نوشتم ودر این نامه ها ظمن معرفی خودم از فساد گسترده در بین بعضی از فرماندهان اطلاعاتی سپاه و ارتش بصورت دقیق گزارش نوشتم و وقتی در تهران در مرخصی بودم خودم شکایت نامه ها را فرستادم . ولی بجایی برخورد با مفاسد !!!  حدود یک ماه بعد خود مرا در جبهه بازداشت کردند و بیش از دو ماه را  در انفرادی گذراندم  و شکنجه و تهدید شدم و چون یکی از دیدبانان خوب آموزش دیده بودم با کلی پارتی بازی وقبول تعهد و ندامت نامه وچندین ماه اضافه خدمت اجازه داشتم . دوباره به جهنم جنگ برگردم و آنجا ادامه خدمت و اضافه خدمت خود را سپری کنم و با این کارها کاری نداشته باشم و پیام دریافت شد و  من خیانت وفساد را میدیدم  ولی مجبور به سکوت بودم و از اون به بعد  همیشه در دیدگاه بودم . و در طول خدمتم یک بار و دومین بار در اضافه خدمت بودم که مجروح ترکشی و مصدومیت شیمیای پیدا کردم واز ناحیه ریه و جگر و دستگاه گوارشی وپوست توسط گاز خردل و گاز اعصاب به روح و روان و جسمم    آسیبب وارد شد وچند ماه بعد از آتش بس بناچار وبه خیال درمان به خارج از کشور سفر کردم و بیش از دو سال را در بیمارستانهای تخصصی آلمان بستری بودم  والان بیش از ۲۸ سال است که بصورت مداوم در آلمان تحت معالجه و درمان وپزشک هستم و وروزانه مقدار زیادی انواع اقسام داروهای مختلف و مسکن های بسیار قوی را دریافت میکنم تا بلکه کمی از دردهایم بکاهد ولی دریغ از یک نفس بدون درد .با وجود معلولیت ترکشی ومصدومیت شیمیای توانستم با رنج فروان در آلمان تحصیل کنم ومدرک کارشناسی را دریافت کنم ولی روز به روز  دردهایم بیشتر و اثر اسکان دهند مسکن ها روز به روز کمتر  می شد.خیلی زود متوجه شدم برای مصدومین شیمیای مثل من حتی در خارج از کشور با بهترین داروهای هم درمان قطعی وجود ندارد . الان سالهاست که به هیچ وجه نمیتوانم کار کنم. دولت آلمان میگوید چون این آسیبها در زمان جنگ در ایران اتفاق افتاده چنانچه شما در ایران زندگی کنید  دولت ایران  باید حق وحقوق شما را بدهد . به جمهوری اسلامی میگویم ! میخواهم در ایران زندگی کنم .علنا می گویند مبلغ ناچیزی را هم که دولت بابت ناتوانی کاری به جانبازان جنگ میدهد یک حق نیست بلکه یک امتیاز است و حکومت به هر جانبازی که حس کند با دولت هم صدا نیست والتزام عملی  به ولایت فقیه ندارند  این امتیاز را نمی دهد !!  عجب پس چه کسی مسول من و امثال من جانبازان دگراندیش جنگ است ؟؟ بیش از ۲۰  سال است که به همه جا نامه نوشتم از روز پایان جنگ تا به امروز تحت درمان و معالجه و پزشک هستم ولی دریغ از یک جواب  .جمهوری اسلامی حتی حاضر نیست  که من و امثال من به ایران بازگردیم  و برای جانبازانی مثل من هیچ حق و حقوقی قایل نیستند . مگر گناه من و امثال من چیست؟ بجز فداکاری و تحمل رنج و درد برای دفاع از تمامیت ارضی کشور ؟ آقای خامنه ای وقتی می بینیم که ۱۸هجده ملیارد دلار این مملکت سواربر تریلی در ترکیه ضبط و توقیف میشود با استناد به این مدرک . و این فیلم و گزارش در تلوزیون ترکیه هجده ملیارد دلار پول و طلا از ایران به ترکیه آمده و توقیف شده وحتی کدهای بانک مرکزی روی طلاها بوده .براستی چه کسی میتواند در ایران یک همچین رقمی را از مملکت خارج کند و اب از آب تکان نخورد ؟؟؟ و وقتی می بینیم که علنا ملیاردها دلار اختلاص میشود .وقتی می بینیم که جمهوری اسلامی بعد از جنگ سی وسه روزه اسراییل و لبنان به یاری مردم لبنان میشتابد و به هر لبنانی که خانه اش خراب شده حدود پنجاه هزار دلار نزدیک به صدوپنجاه ملیون تومان پول جهت بازسازی خانه هایشان به آنها هدید میدهد. .وقتی کمیته امداد با کمال فخر ادعا میکند که حدود پانزده هزار خانواده فلسطینی و لبنانی در لبنان و فلسطین تحت پوشش کمیته امداد هستند ومستمری و حقوق ماهیانه دریافت میکنند . وقتی ما مردم ایران می بینیم که جمهوری اسلامی ملیاردها دلار از پول مردم ایران را به حکومت جنایتکار بشار اسد در سوریه پیش کش میکند ! وقتی می بینیم که جمهوری اسلامی بجای پیگیری دریافت خسارت جنگ از کشورعراق برعکس یک ملیارد دلار پول مردم ایران رابه عنوان وام بلاعوض به کشور عراق هدیه و پیشکش میکند وچند ملیارد دلار را در قالب نیروگاه برق مجانی راه و جاده و زیر ساخت و...به عراق هدیه میکنید ما در مورد عراقی صحبت میکنیم که حداقل نیم ملیون ایرانی را به خاک و خون کشیده وبکام مرگ کشاند و چند صد هزار نفر مثل من را معلول و مجروح و مصدوم شیمیایی کرد و هشت سال خون به دل ملت ما کرد و حداقل هزار ملیارد دلار به ایران و ایرانی خسارت مالی تحمیل کرد .شما از پول این ملت به یک همچین کشوری بذل و بخشش میکنید ! و در عوض کشور کویت هم خون رگ و نژاد کشور عراق که تا چند دهه پیش جزیی از عراق بود و با اون وضع مالی بسیار عالیشان سالیانه حدود هشت ملیارد دلار خسارت جنگی از عراق میگیرند !! تمام این بذل و بخششها در دورانی است که من و امثال من با وجود اینکه زندگیمان را فدایی این کشور کردیم و از هیچگونه حق و حقوقی برخوردار نیستیم . وقتی ما ثروت افسانه ای ۹۵ ملیارد دلاری که شخص شما که شامل ستاد اجرایی  میشود که بعد از انقلاب خصوصا در بیست سال گذشته به تصاحب خود دراوردهاید را می بینیم . مگرشخص شما و کارگزان حکومت که انقلاب وکشور ایران را مثل غنیمت بین خود تقسیم نمودید قبل از انقلاب چه داشتید ؟! وقتی می بینیم که جنایات و خیانت و اختلاس و ظلم و فساد گسترده و فحشا و .....در حکومتی که شما خود را رهبر آن میدانید در طول تاریخ ایران بی سابقه است . یکی از اون خیانتها غیر بخشودنی مسله شروع جنگ است .همان جنگی که زندگی من و صدها هزار جوان ایرانی را به نابودی کشید و این جنگ میتوانست اصلا شروع نشود .چرا باید چندماه بعد از گروگان گیری سفارت آمریکا ونابودی ارتش ایران آقای خمینی پنج ماه قبل از شروع جنگ ارتش عراق را به قیام دعوت کند ومردم عراق را به قیام تحریک کند وبه گروهای شورشی مخالف صدام حسین کمک مالی و تسلیحاتی کند از صدور انقلاب به عراق وجهان صحبت کند . با استناد به این مدارک .. چه کسی آتش جنگ هشت ساله ایران و عراق را افروخت ؟ .دیگر چه باید گفت ؟؟ بعد اسم خود را هم مدیر و مدبر وعادل وصالح ودلسوز این مملکت میگذارید ؟؟ ونعوذبه الله خود در جایگاه معصومین قرار می دهید وکشوری را اداره میکنید که هفت هزار سال پیشینه تمدن دارد با وجود ذخایرعظیم نفتی وگازی اش و جمعیت جوان و نیروی جوان کاری عظیم اش و با گذشت بیش از سه دهه از انقلابی که شعارش عدالت اجتماعی بود . امروزبیش از هشتاد درصد از جمعیت این کشور زیر خط فقر زندگی میکنند و اعتیاد گسترده وفساد گسترده اداری بر این کشور مستولی است . به شما آقای خامنه ای میگویم که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . این چه سیاست وچه بصیرتی است که اکثریت مردم ایران و حتی جانبازان جنگ باید با درد و رنج و فقر سر کنند ودر عوض ثروت این مملکت توسط عده ای ناچیز غارت گردد  . جانباز ترکشی و شیمیایی جنگ . بابک دلنواز